Nog een week! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Sandra Oosting - WaarBenJij.nu Nog een week! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Sandra Oosting - WaarBenJij.nu

Nog een week!

Blijf op de hoogte en volg Sandra

16 Januari 2014 | Nederland, Assen

Morgen over een week begint mijn au pair avontuur in Madrid!
Heb er ontzettend veel zin aan en ben al begonnen met pakken.

Heb al veel mensen online ontmoet die ik ga ontmoeten wanneer ik in Madrid ben. Dus ga het druk krijgen!



Tomorrow in a week my au pair adventure will start in Madrid!
I am so exited and I started all ready with packing.

I met all ready a lot of people online that i will met when im there! So I will get very busy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 4296

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

24 Januari 2014 - 24 Juli 2014

Mijn au pair avontuur in Madrid, Spain.

15 Mei 2012 - 31 Augustus 2013

Mijn eerste reis: Abu Dhabi

Landen bezocht: